میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

شیراز_باغ جهان نما

1393/10/8 23:45
نویسنده : مامان نازی
361 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ چه باغ جهان نما

چه ساختمان باشکوهیتعجبسوتتعجب

چیز دیگه ای نمونده قدم به این درخت ها برسه...

بامن بیاید تاهمه ی باغ رو نشونتون بدم

وای چقدر اینجا قشنگهمحبتآرامخوشمزه

فکر کنم اینجا یه تیکه از بهشتهههههههههههههه

مامان برام ازاین ماشین ها میخری؟؟؟؟؟؟؟؟

گهواره دید درست پشت سر من بالای کوه...

توی این هوای پاییزی افناب گرم چه کیفی دارهههههههه

منو بابا ابجی...

ابجی منو بذار زمین میخوام برم تو اب

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فرزانه
9 دی 93 0:15
مامان نازی یه خواهش دارم یه خواهش مادرانه عاجزانه ملتمسانه تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم احتیاج به رای تو دوست خوبم دارم تورو خدا به دخمل من رای بده هزینه ای برات نداره ولی برای من خیلی مهمه عدد 74 رو به 1000891010 بفرس نگو ولش کن بابا تو رو خدا یادت نره دختر من به رای احتیاج داره به ماهم سر بزن ]