میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

جشن تولد یک سالگی

1393/6/16 0:17
نویسنده : مامان نازی
125 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جشن تولد یک سالگی ناز پسر مامان وباباست خدای مهربان من بازهم تورا سپاس 

یک سال پیش در چنین روزی در سکوت سحر حضورمهربان تورا با تمام وجود حس کردم شکوه 

طلوع افتاب چشم هایم را به نور تو روشن کرد و اسمان بلند قلبم در سایه توجه و توکل به تو 

به امنیت و ارامش رسیدم این روز یکی از بهترین روزهای خداست چرا که دراین روز بهترین هدیه

از بهشت برینت را بر من عطا فرمودی

 

این عروسک های تزینی رو دایی جون از قشم برات فرستاده توی جشن جای دایی و 

خوانوادشون خیلی خالیهغمناک

پسر عزیزم سعی کردم برای تولدت قشنگ ترین کیک رو  انتخاب کنم امیدوارم 

توهم از کیک تولدت خوشت اومده باشه

چه خوشگل شدی امشب

اینم عکس من و دایی جونم

منو ببینید دارم بشکن میزنم

دیگه واسه خودم مردی شدماااااااااااااا

مخلص همه هستییییم

اگه منو پیدا کردی...

واااااااااااای دیگه خسته شدم دست از سرم بردارید

وااااااااااااای چه کلاه بزرگی سرم رفته...

اینم منو بابا و مامانمحبتبوس

حالا اگه گذاشتید درسمو بخونم امتحان های سختی در پیش رو دارمخطاگریه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)