میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

باغچه...

1393/9/19 23:04
نویسنده : مامان نازی
157 بازدید
اشتراک گذاری

اینا چین مامان کاشته؟؟؟!!!؟

وای خدایاااااا عجب خار هایی دارن خطاترسو

 

خب حالا بهتر شد اینقد ابشون میدم تاخودشون اززمین دربیان...

اخه یکی به من بگه من باغچه اب میدادم یا خودم خیس شدم؟!؟!؟!؟

این دیگه چی هست؟؟؟؟

بذار امتحان کنم...

بابا شوخی کردم این فلفله,فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزهخندونک

نووووووووووووش جان شما بفرمایید...

نمیدونم این خار دیگه کجا بود رفت توی دستمدلخورغمگین

این هم از نعنا و تلخون های مامان

اهاااااااااااای حسابی خسته شدماااا اگه کسی جلو بیاد من میدونم و اون...

اگه خدا بخواد کار من توی باغچه دیگه تموم شده ما که رفتیم

انگار کار تمامی تدارهههههههه

تربچه هارو که بشورم دیگه کارم تموم میشه مامان حسابی خوش حال میشه 

بعد از یه روز کار سخت توی باغچه خواب چه می چسبه_ گل پسرم خسته نباشی عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
20 آذر 93 9:43
چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه به ما و امیر محمد ما سر بزنید نظر فراموش نشه
مامان بهراد
20 آذر 93 10:51
وای من فکر کردم دختره چرا انقدر موهاش بلنده؟؟؟؟؟؟ از کوتاه کردن موهاش میترسه تاحالا موفق نشدیم موهاشو کوتاه کنیم